Вісник Держгідрографії
Публікації з офіційного друкованого видання “Вісник Держгідрографії” державної установи “Держгідрографія”.
Наведені публікації можуть бути використані усіма бажаючими за умови обов’язкового посилання на першоджерело.
- 59 випуск “Вісника Держгідрографії” присвячено 20-річчю Установи.
- Нові можливості та високі стандарти гідрографічних робіт
- Контроль передавання навігаційної інформації каналами АІС
- Досвід експлуатації ГС “Капітан Башев”
- Використати всі можливості для покращення гідрометеорологічного забезпечення мореплавства
- Безпеці на морі – світовий рівень
- Батареї живлення для ЗНО виготовляємо власними силами
- Фактори, що впливають на точність промірювань
- Модернізація гідрографічного флоту – кропітка та відповідальна робота
- Забезпечення безпеки мореплавства – зміст роботи ЦНГІ
- Стратегічний план імплементації – шлях до реалізації концепції е-Навігація
- Будівельна діяльність: комплексний підхід
- З метою підвищення знань для гідрографічних досліджень та картоскладання
- Справедливість відновлено!
- Зміна стандартів – крок до вдосконалення ЕНРК
- Створили власну електротехнічну лабораторію – зекономили кошти
- Точне виконання міжнародних керівних документів – нагальна вимога часу
- До питання завантаженості каналів АІС в умовах реальної судноплавної обстановки
- Контрольно-коригуючі станції в системі забезпечення безпеки мореплавства
- Подальше розгортання мережі ККС – один із напрямків удосконалення системи НГЗ мореплавства у водах України
- Шляхи та методи зниження енерговитрат на навігаційних об’єктах
- Власноруч виготовили дослідний зразок металевого буя типу БМБЛ-У
- Щоб безпечно пливли по морю кораблі
- Вплив районів бойової підготовки військових моряків на безпеку мореплавства
- Експлуатація берегових навігаційних знаків в умовах значних коливань рівня води
- Вузьконаправлені світлооптичні апарати (ВНСА) як засіб удосконалення системи НГЗ мореплавства
- Гідрографічним роботам – високу якість!
- Даним для навігаційних карт – системний підхід
- Особливості гідрографічних зйомок морських акваторій
- Оновлення гідрографічного флоту – запорука якості МНК…
- Історія водомірного поста МТП Одеса
- Міжнародний Чорноморський транспортний форум і… картовиробництво
- Підтримка та оновлення картографічних продуктів за даними дистанційного зондування земної поверхні
- Упровадження нових технологій – це економія матеріальних ресурсів і безпека мореплавства
- Розробка спеціалізованого програмного забезпечення для обробки даних гідрографічних робіт
- Подальше підвищення ефективності роботи берегових ЗНО – вимога часу
- Використання вузьконаправленого світлооптичного апарата (ВНСА)
- Моніторингові та інформаційні системи для зменшення забруднення нафтою МОНІНФО
- Вплив частоти ехолокації на вимірювання глибини
- Замість маяків – вузьконаправлений секторний вогонь
- Якісний ремонт суден – гарантія безпеки мореплавства
- Станція НАВТЕКС «ОДЕСА» – досвід експлуатації
- Гідравлічні крани: у чому їх переваги
- Програмний продукт «HYPACK» та додаткове програмне забезпечення для прив’язки до системи координат і векторизації зображень
- Використання пластикових буїв на поліпропіленових канатах в умовах Нижнього Дунаю та на морському підхідному каналі гирла Бистре
- Система спостереження за надводною обстановкою та засобами навігаційного обладнання – крок до підвищення безпеки мореплавства
- Електронні навігаційні досягнення через практичний підхід
- На вимогу безпеки мореплавства
- Гальванічні батареї для ЗНО виготовляємо власними силами
- Експлуатаційний вік ВГК-246 – подовжено!
- Основні аспекти енергозбереження та перспективи його удосконалення
- Застосування вантажопіднімальних пристроїв на гідрографічних суднах
- Підготовка та основні вимоги щодо виконання комплексних гідрографічних робіт на річках
- Основи та принципи побудови міжнародної служби, що забезпечує передачу на судна навігаційних і метеорологічних попереджень (NAVTEX)
- Великомасштабна зйомка земельних ділянок маякових містечок, маяків та навігаційних знаків з використанням сучасних приладів
- Особливості дослідження замулювання портів і штучних каналів на прикладі ГСХ Дунай – Чорне море
- Пластикові буї: досвід експлуатації
- Виконання третього етапу комплексних гідрографічних робіт на Кременчуцькому водосховищі
- Якщо до справи підходити творчо
- Причали – складова надійності роботи ЗНО
- Маяк і створ відновлено!
- Геодезичні вимірювання супутниковими методами під час спостережень за осадкою і зміщенням великих інженерних споруд
- Дистанційний контроль і керування світлооптичними апаратами “Фотон-3М”
- Деякі питання отримання дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою
- Нове покоління морських технологій з безпеки мореплавства
- Методика перевірки готовності судна до виходу в море
- Світлооптичні апарати “Фотон-М-3” – черговий крок до підвищення якості НГЗ мореплавства
- Переваги застосування матеріалів дистанційного зондування земної поверхні при картографування внутрішніх водних шляхів
- Зима внесла корективи
- Коректура електронних карт формату S-57 з використанням програмного продукту HYPACK MAX
- Світлодіодні кластери – це надійність і економічність
- Атестування робочих місць за умовами праці
- Особливості гідрометеорологічного режиму Кременчуцького водосховища
- Економічний ефект від впровадження енергозберігаючих технологій
- Якщо до справи підійти творчо
- Збір матеріалів гідрографічної вивченості для оновлення МНК та посібників
- І відремонтували, і зекономили значні кошти
- Застосовуючи новітні технології
- Пластикові буї вітчизняного виробництва у морських водах України
- Картографічна складова як основа “Океанографічного атласу Чорного та Азовського морів”
- Налагоджене співробітництво – запорука безпеки мореплавства
- Застосуванню світлодіодів у ЗНО – зелене світло
- Первинні дані та якість МНК
- Діяльність ЦНГІ і Всесвітняя служба навігаційних попереджень (ВСНП)
- Підводним небезпекам – надійне огородження!
- Плюси і мінуси відновлювальних джерел енергії на навігаційних об`єктах
- Виконання комплексних гідрографічних робіт на річці Дніпро (Кременчуцьке водосховище)
- Інструментальна зйомка берегової смуги для морських навігаційних карт
- З турботою про безпеку мореплавства
- Берегові системи АІС і контроль та спостереження за роботою ЗНО
- Оцінка аномального магнітного поля затонулих предметів простої геометричної форми
- Знайомтесь: тахеометр SOKKIA “SET 3130R3” і його практичне використання
- Основні принципи побудови глобальної морської системи зв`язку під час лиха і для забезпечення безпеки на морі
- Вдосконалення системи шляхів руху суден відповідно до сучасних потреб судноплавства
- Виконання детальної морської магнітної зйомки магнітометром “IXSEA Magis”
- Експлутаційна готовність ЗНО
- Особливості встановлення та експлуатації сонячних агрегатів на маяках і навігаційних знаках
- Стан берегової та плавучої обстановки на українській ділянці р. Дунай
- Морська картографія України: досягнення, перспективи розвинення
- Досвід експлуатації системи моніторингу ЗНО
- Практика застосування основних принципів СУЯ для підвищення показників роботи
- Експлуатація відновлювальних джерел електроживлення на маяку о. Зміїний
- Фотоелектричні системи живлення автономної апаратури: сонячні батареї
- Використання ехолота “Simrad EA400P” – Повертаючись до надрукованого –
- Впровадження енергозберігаючих технологій на берегових навігаційних об’єктах та плавучих застережних знаках р. Дунай
- Комплексне використання гідрографічного обладнання для пошуку та обстеження затонулих суден, підводних перешкод
- Підтримання паперових карт на основі електронних на рівні сучасності – реальність!
- Експериментальне дослідження точномірних характеристик GPS-приймача Trimble DSM-232 супутникової радіонавігаційної системи GPS NAVSTAR
- Пластикові буї: плюси і мінуси
- Гідрографічні роботи з дослідження та вивчення динаміки наносів на ділянках гідротехнічних споруд
- Використання технічних плавзасобів катамаранного типу при виконанні гідрографічних робіт
- Розвиток системи “Моніторинг” – важливий шлях удосконалення системи НГЗ мореплавства України
- Визначення поправок на орієнтування антени багатопроменевого ехолота (патч тест)
- Оновлення навігаційних карт річки Дніпро з використанням матеріалів гідрографічних робіт та даних космічної зйомки
- Досвід випробної експлуатації обладнання системи автоматизованого моніторингу ЗНО
- Впровадження енергозберігаючих технологій у роботу ЗНО
- Використання профілографа “Strata Box”
- Моніторинг ЗНО як метод вдосконалення НГЗ мореплавства
- Особливостіі експлуатації вітросонячних енергетичних систем типу “Бджола” на маяках і знаках
- Гідрологічні умови на Канівському водосховищі у період проведення гідрографічних робіт
- Гідрографічним роботам на Канівському водосховищі – комплексний підхід
- Використання гідрозонда “ГАП-АК-12Р” під час гідрографічних робіт
- “Госгидрография”. Новая техника и новое мышление
- Гидрографическое судно пр.54020 – экономия и эффективность
- Використання безвідбивного електронного тахеометра SET 230R при виконанні топогеодезичних робіт
- Енергію сонця та вітру – на службу навігації
- Використання промірного комплексу на базі багатопроменевого ехолота SEABAT8101
- Гідрографічне дослідження річки Дніпро: минуле, сучасне, майбутнє…
- Закладено кіль нового гідрографічно-лоцмейстерського судна
- Використання сучасного обладнання і програмного забезпечення в інтересах безпеки мореплавства
- Вітряки на Тендрівському маяку…
- Досвід використання ехолота “Simrad EA 400 P” під час детальної зйомки рельєфу дна способом проміру на річці Дунай
- Використання GPS-апаратури геодезичного класу точності “Trimble-5700” при визначенні координат антен контрольно-коригуючої станції Одеського маяка
- Впровадження сучасних енергозберігаючих і комп’ютерних технологій в роботу ЗНО- вимоги сьогодення