Вісник Держгідрографії

Публікації з офіційного друкованого видання "Вісник Держгідрографії" державної установи "Держгідрографія".
 

Нові можливості та високі стандарти гідрографічних робіт

Контроль передавання навігаційної інформації каналами АІС

Досвід експлуатації ГС "Капітан Башев"

Використати всі можливості для покращення гідрометеорологічного забезпечення мореплавства

Безпеці на морі - світовий рівень

Батареї живлення для ЗНО виготовляємо власними силами

Фактори, що впливають на точність промірювань

Модернізація гідрографічного флоту - кропітка та відповідальна робота

Забезпечення безпеки мореплавства - зміст роботи ЦНГІ

Стратегічний план імплементації - шлях до реалізації концепції е-Навігація

Будівельна діяльність: комплексний підхід

З метою підвищення знань для гідрографічних досліджень та картоскладання

Справедливість відновлено!

Зміна стандартів - крок до вдосконалення ЕНРК

Створили власну електротехнічну лабораторію - зекономили кошти

Точне виконання міжнародних керівних документів - нагальна вимога часу

До питання завантаженості каналів АІС в умовах реальної судноплавної обстановки

Контрольно-коригуючі станції в системі забезпечення безпеки мореплавства

Подальше розгортання мережі ККС – один із напрямків удосконалення системи НГЗ мореплавства у водах України

Шляхи та методи зниження енерговитрат на навігаційних об’єктах

Власноруч виготовили дослідний зразок металевого буя типу БМБЛ-У

Щоб безпечно пливли по морю кораблі

Вплив районів бойової підготовки військових моряків на безпеку мореплавства

Експлуатація берегових навігаційних знаків в умовах значних коливань рівня води

Вузьконаправлені світлооптичні апарати (ВНСА) як засіб удосконалення системи НГЗ мореплавства

Гідрографічним роботам – високу якість!

Даним для навігаційних карт – системний підхід

Особливості гідрографічних зйомок морських акваторій

Оновлення гідрографічного флоту – запорука якості МНК…

Історія водомірного поста МТП Одеса

Міжнародний Чорноморський транспортний форум і… картовиробництво

Підтримка та оновлення картографічних продуктів за даними дистанційного зондування земної поверхні

Упровадження нових технологій – це економія матеріальних ресурсів і безпека мореплавства

Розробка спеціалізованого програмного забезпечення для обробки даних гідрографічних робіт

Подальше підвищення ефективності роботи берегових ЗНО – вимога часу

Використання вузьконаправленого світлооптичного апарата (ВНСА)

Моніторингові та інформаційні системи для зменшення забруднення нафтою МОНІНФО

Вплив частоти ехолокації на вимірювання глибини

Замість маяків – вузьконаправлений секторний вогонь

Якісний ремонт суден – гарантія безпеки мореплавства

Станція НАВТЕКС «ОДЕСА» – досвід експлуатації

Гідравлічні крани: у чому їх переваги

Програмний продукт «HYPACK» та додаткове програмне забезпечення для прив’язки до системи координат і векторизації зображень

Використання пластикових буїв на поліпропіленових канатах в умовах Нижнього Дунаю та на морському підхідному каналі гирла Бистре

Система спостереження за надводною обстановкою та засобами навігаційного обладнання - крок до підвищення безпеки мореплавства

Електронні навігаційні досягнення через практичний підхід

На вимогу безпеки мореплавства

Гальванічні батареї для ЗНО виготовляємо власними силами

Експлуатаційний вік ВГК-246 - подовжено!

Основні аспекти енергозбереження та перспективи його удосконалення

Застосування вантажопіднімальних пристроїв на гідрографічних суднах

Підготовка та основні вимоги щодо виконання комплексних гідрографічних робіт на річках

Основи та принципи побудови міжнародної служби, що забезпечує передачу на судна навігаційних і метеорологічних попереджень (NAVTEX)

Великомасштабна зйомка земельних ділянок маякових містечок, маяків та навігаційних знаків з використанням сучасних приладів

Особливості дослідження замулювання портів і штучних каналів на прикладі ГСХ Дунай - Чорне море

Пластикові буї: досвід експлуатації

Виконання третього етапу комплексних гідрографічних робіт на Кременчуцькому водосховищі

Якщо до справи підходити творчо

Причали - складова надійності роботи ЗНО

Маяк і створ відновлено!

Геодезичні вимірювання супутниковими методами під час спостережень за осадкою і зміщенням великих інженерних споруд

Дистанційний контроль і керування світлооптичними апаратами "Фотон-3М"

Деякі питання отримання дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою

Нове покоління морських технологій з безпеки мореплавства

Методика перевірки готовності судна до виходу в море

Світлооптичні апарати "Фотон-М-3" - черговий крок до підвищення якості НГЗ мореплавства

Переваги застосування матеріалів дистанційного зондування земної поверхні при картографування внутрішніх водних шляхів

Зима внесла корективи

Коректура електронних карт формату S-57 з використанням програмного продукту HYPACK MAX

Світлодіодні кластери - це надійність і економічність

Атестування робочих місць за умовами праці

Особливості гідрометеорологічного режиму Кременчуцького водосховища

Економічний ефект від впровадження енергозберігаючих технологій

Якщо до справи підійти творчо

Збір матеріалів гідрографічної вивченості для оновлення МНК та посібників

І відремонтували, і зекономили значні кошти

Застосовуючи новітні технології

Пластикові буї вітчизняного виробництва у морських водах України

Картографічна складова як основа "Океанографічного атласу Чорного та Азовського морів"

Налагоджене співробітництво - запорука безпеки мореплавства

Застосуванню світлодіодів у ЗНО - зелене світло

Первинні дані та якість МНК

Діяльність ЦНГІ і Всесвітняя служба навігаційних попереджень (ВСНП)

Підводним небезпекам - надійне огородження!

Плюси і мінуси відновлювальних джерел енергії на навігаційних об`єктах

Виконання комплексних гідрографічних робіт на річці Дніпро (Кременчуцьке водосховище)

Інструментальна зйомка берегової смуги для морських навігаційних карт

З турботою про безпеку мореплавства

Берегові системи АІС і контроль та спостереження за роботою ЗНО

Оцінка аномального магнітного поля затонулих предметів простої геометричної форми

Знайомтесь: тахеометр SOKKIA "SET 3130R3" і його практичне використання

Основні принципи побудови глобальної морської системи зв`язку під час лиха і для забезпечення безпеки на морі

Вдосконалення системи шляхів руху суден відповідно до сучасних потреб судноплавства

Виконання детальної морської магнітної зйомки магнітометром "IXSEA Magis"

Експлутаційна готовність ЗНО

Особливості встановлення та експлуатації сонячних агрегатів на маяках і навігаційних знаках

Стан берегової та плавучої обстановки на українській ділянці р. Дунай

Морська картографія України: досягнення, перспективи розвинення

Досвід експлуатації системи моніторингу ЗНО

Практика застосування основних принципів СУЯ для підвищення показників роботи

Експлуатація відновлювальних джерел електроживлення на маяку о. Зміїний

Фотоелектричні системи живлення автономної апаратури: сонячні батареї

Використання ехолота "Simrad EA400P" – Повертаючись до надрукованого –

Впровадження енергозберігаючих технологій на берегових навігаційних об’єктах та плавучих застережних знаках р. Дунай

Комплексне використання гідрографічного обладнання для пошуку та обстеження затонулих суден, підводних перешкод

Підтримання паперових карт на основі електронних на рівні сучасності – реальність!

Експериментальне дослідження точномірних характеристик GPS-приймача Trimble DSM-232 супутникової радіонавігаційної системи GPS NAVSTAR

Пластикові буї: плюси і мінуси

Гідрографічні роботи з дослідження та вивчення динаміки наносів на ділянках гідротехнічних споруд

Використання технічних плавзасобів катамаранного типу при виконанні гідрографічних робіт

Розвиток системи "Моніторинг" – важливий шлях удосконалення системи НГЗ мореплавства України

Визначення поправок на орієнтування антени багатопроменевого ехолота (патч тест)

Оновлення навігаційних карт річки Дніпро з використанням матеріалів гідрографічних робіт та даних космічної зйомки

Досвід випробної експлуатації обладнання системи автоматизованого моніторингу ЗНО

Впровадження енергозберігаючих технологій у роботу ЗНО

Використання профілографа "Strata Box"

Моніторинг ЗНО як метод вдосконалення НГЗ мореплавства

Особливостіі експлуатації вітросонячних енергетичних систем типу "Бджола" на маяках і знаках

Гідрологічні умови на Канівському водосховищі у період проведення гідрографічних робіт

Гідрографічним роботам на Канівському водосховищі – комплексний підхід

Використання гідрозонда "ГАП-АК-12Р" під час гідрографічних робіт

"Госгидрография". Новая техника и новое мышление

Гидрографическое судно пр.54020 - экономия и эффективность

Використання безвідбивного електронного тахеометра SET 230R при виконанні топогеодезичних робіт

Енергію сонця та вітру – на службу навігації

Використання промірного комплексу на базі багатопроменевого ехолота SEABAT8101

Гідрографічне дослідження річки Дніпро: минуле, сучасне, майбутнє...

Закладено кіль нового гідрографічно-лоцмейстерського судна

Використання сучасного обладнання і програмного забезпечення в інтересах безпеки мореплавства

Вітряки на Тендрівському маяку...

Досвід використання ехолота "Simrad EA 400 P" під час детальної зйомки рельєфу дна способом проміру на річці Дунай

Використання GPS-апаратури геодезичного класу точності "Trimble-5700" при визначенні координат антен контрольно-коригуючої станції Одеського маяка

Впровадження сучасних енергозберігаючих і комп'ютерних технологій в роботу ЗНО- вимоги сьогодення

Наведені публікації можуть бути використані усіма бажаючими за умови обов'язкового посилання на першоджерело.

 

 

Картографічна продукція

До Ваших послуг пропонуємо широкий вибір картографічної продукції, посібників, каталогів, та багато іншої корисної продукції, розроблених державною установою «Держгідрографія»

Нормативна база

Нормативно-правові акти у сфері морського транспорту на сайті Міністерства інфраструктури України